Som medarbejder i den finansielle sektor giver Finanskompetencepuljen dig mulighed for at søge en uddannelse, der kan højne dit kompetenceniveau.
Finanskompetencepuljen skulle bruge et ny website til at erstatte deres gamle onepager. Opgaven var at gøre sitet mere tiltrækkende, specielt over for et yngre segment af begge køn. Designet skulle have to tydelige spor: Det ene hvordan man søger som individuel person, og det andet hvordan man søger som virksomhed.
Rolle: Lead Designer
↓
The process
Designprocessen på dette projekt startede med at UX teamet præsenterede mig for en modul oversigt til de forskelige sider. På den måde blev der givet så få begrænsninger og faste retning på hvordan designet skulle se ud.
Concept
We make use of eye catching top images to set the mood. The topbanner change between the different segment they want to aprouch. There are espaccielly focus on getting younger people and females in generally, so it is importent that they feel they are represantet.
The website
The website is divide in two section one for the individuel apply'er and one for the companys applying. To make a clear dividiob we use colorcoding to seperate. The individuel section we use blue color scheme and the for the companys we use a purpel color scheme.